Închide

01 DREPTUL DE RETRAGERE AL CLIENTULUI

Pe scurt: în anumite cazuri, atunci când cumperi un Produs online de la noi, ai dreptul să îl dai înapoi în 14 zile, fără să ne zici de ce vrei să faci asta.

      1. Ai dreptul de a denunța unilateral Contractul, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice (”perioada de retragere”), fără a fi nevoit să justifici decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri în afara celor stabilite de lege.
      2. Perioada de retragere expiră în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la:
        • data încheierii Contractului, în cazul Contractelor ce au ca obiect prestări de servicii;
        • ziua în care Clientul sau un terț, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a Produselor sau:
          • în cazul în care Clientul face o singură Comandă pentru Produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs;
          • în cazul livrării unui Produs care constă în mai multe loturi sau piese, ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese;
          • în cazul Contractelor pentru livrarea periodică de Produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a primului Produs.
        • să transmiți la adresa de e-mail din secţiunea „Contact” din Site sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientului o declaraţie neechivocă în care îți exprimi decizia de a te retrage din Contract;
        • să transmiți la de e-mail magazin@victoriassecretbeauty.ro un formular pe care îl poți găsi aici, cu următorul conţinut împreună cu produsele returnate la adresa:”Către: Alshaya Romania SRLVictoria’s SecretȘos. București-Ploiești 42D,București 077190Tel: + 40 728 508 850Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din Contractul referitor la vânzarea următoarelor Produse: (__), comandate la data /primite la data de (__).Numele consumatorului: (__) Adresa consumatorului: (__)Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este transmis Vânzătorului pe suport de hârtie): (__)Data: (__)”
      3. Pentru exercitarea dreptului de retragere, trebuie să ne informezi cu privire la decizia ta de retragere din Contract. În acest scop, poți alege una dintre următoarele variante:
        • de a executa Contractul;
        • de a încheia un Contract, în cazul în care Clientul a efectuat o Comandă.
      4. Cu excepţia cazului în care Vânzătorul s-a oferit să recupereze Produsele, Clientul returnează Produsele sau le înmânează Vânzătorului sau unei persoane autorizate de aceasta să recepţioneze Produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat Vânzătorului decizia sa de a se retrage din Contract. Termenul este respectat dacă Produsele sunt trimise de Client Vânzătorului înainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
      5. Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea Produselor, cu excepţia cazului în care Vânzătorului acceptă să suporte acele costuri și informează despre asta Clientul.
      6. Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care este informat în legătură cu decizia Clientului de a se retrage din Contract.
      7. Rambursarea sumelor se efectuează folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Client pentru Tranzacţia iniţială, Clientul neputând opta pentru o altă modalitate de rambursare, cu excepția cazului în care Vânzătorul îi pune la dispoziție în mod expres această posibilitate.
      8. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.
      9. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepţionării Produselor care au făcut obiectul Contractului sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a trimis Produsele către Vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
      10. Produsele returnate vor putea face returul în cazul în care sunt complete (: retur complet al Comenzii). În cazul produselor de tip 2+1 (sau orice altă promoție similară), returul Produselor va include toate produsele, inclusiv cele aflate la Preț promoțional (nu există posibilitatea ca Clientul să păstreze produsul gratis în acest caz, toate Produsele vor trebuie returnate).
      11.  Conform legislației în vigoare aplicabile contractelor încheiate la distanță nu se asigură dreptul de retragere în cazul: – furnizării de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar; – furnizării de Produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid; – furnizării de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client (produse cosmetice, creme, produse de make-up, truse de make-up, instrumente de make-up, lenjerie intimă, lenjerie de corp, sutiene, chiloți, costume de baie, costume intime etc.); – Produselor/Serviciilor pentru care nu este posibilă returnarea produselor conform legislației în vigoare (ex.: bilete la evenimente, produse alimentare, produse cosmetice etc.) ; – Livrării și achiziționării Produselor de către persoane juridice, cu excepția cazului în care Vânzătorul decide să acorde.

Având în vedere specificitatea Produselor care pot fi comandate prin intermediul Site-ului, acestea vor putea fi returnate doar în cazul în care sunt sigilate și nefolosite. Orice rupere a sigiliului, sub orice fel de formă sau orice desfacere a ambalajului, chiar dacă nu este urmată de folosire, va duce la imposibilitatea returnării Produselor, în conformitate cu legislația aplicabilă.

02 SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII

  1. Pentru sesizări sau reclamații legate de Produsul achiziționat, Clientul are la dispoziție formularul de sesizări disponibil pe Site. În cazul în care nu există o secțiune dedicată sesizărilor, Clientul poate urma procedura descrisă de mai jos.
  2. Clientul poate formula reclamaţii cu privire la Comenzi, care vor fi trimise pe adresa de e-mail menţionată în secţiunea „Contact” de pe Site sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientului. Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de Vânzător în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.
X

Datele dvs. personale vor fi utilizate pentru a vă procesa comanda, pentru a vă gestiona vizita pe site-ul nostru, dar și în alte scopuri, așa cum este menționat în politică de confidențialitate.