Închide

Care sunt modalitățile de livrare disponibile?

Livrăm prin serviciul de curierat. Livrarea gratuită este disponibilă pentru comenzile ce depăşesc suma de 160 Lei.

Puteți afla mai multe informații cu privire la livrare în secțiunea LIVRARE ȘI PLATĂ.

Pot plasa comanda dintr-o altă țară decât România?

Realizăm comenzi doar pe teritoriul României.

Care este programul de lucrul al Serviciului Clienți Victoria’s Secret și care este modalitatea de contactare a acestuia?

Serviciul Clienți este disponibil de luni până vineri între orele 9:00 – 17:00. Contactați-ne la următoarea adresa de e-mail: magazin@victoriassecretbeauty.ro

Pot vizualiza istoricul comenzilor mele?

Puteți vizualiza istoricul comenzilor dvs. prin intermediul site-ului nostru web. Urmați instrucțiunile de mai jos:

  1. Mergeți la secțiunea „Logați-vă” din partea de sus a paginii, dați click și logați-vă.
  2. Dați click pe secția „Comenzi” din partea stângă, după care istoricul comenzilor dvs. va fi afișat.

Cât timp durează livrarea coletului?

Timpul standard de livrare a unei comenzi este de la 2 până la 14 zile lucrătoare. Veți obține informațiile privind data planificată de expediere în e-mailul de confirmare a comenzii. În cazul în care datele dvs. de contact sunt insuficiente, veți fi contactat(ă) de către compania de curierat.

Am primit comanda, dar nu sunt mulțumit(ă). Cum o pot returna?

Victoria’s Secret încearcă să asigure cel mai înalt nivel de servicii clienților. Puteți schimba sau returna produse care nu satisfac așteptările dvs. în stare perfectă și în ambalajul original în termen de 14 zile de la primirea comenzii, pe baza facturii electronice.

Puteți afla mai multe informații referitoare la returnarea și înlocuirea bunurilor pe site-ul web.

Cum mă pot dezabona de la newsletter?

Ne pare rău că vreți să vă dezabonați de la newsletter. Contactați-ne la adresa: magazin@victoriassecretbeauty.ro  sau dane.osobowe@alshaya.com

Vă puteți dezabona de la newsletter selectând această opțiune în momentul în care primiți newsletterul nostru. După ce dați click pe butonul de “Dezabonare”, veți fi redirecționați către un site web unde veți confirma dezabonarea.

De ce comanda mea a fost anulată?

Comanda dvs. ar putea fi anulată din câteva motive. Cel mai des întâlnite sunt următoarele:

  • Dacă produsele selectate nu mai sunt în stoc – într-o astfel de situație veți primi un e-mail cu informațiile referitoare la anulare și instrucțiunile care trebuie urmate în continuare.
  • Dacă ați solicitat anularea comenzii. Veți primi un e-mail de confirmare a anulării comenzii.
  • Dacă livrarea comenzii nu a reușit.
  • Dacă plata nu a fost finalizată cu succes.

Am plasat comanda și aș vrea să știu cu care firmă de curierat colaborați.

Comenzile sunt livrate prin intermediul firmei de curierat DPD.

După expedierea comenzii, veți primi un e-mail cu numărul coletului ce vă va permite să urmăriți comanda dvs.

Cum pot schimba adresa de livrare?

Puteți schimba adresa de livrare logându-vă pe site-ul nostru  selectând secțiunea „Logați-vă” și apoi „Adrese” unde puteți șterge sau adăuga o nouă adresă de livrare.

Dacă deja ați plasat comanda, schimbările efectuate în această secțiune nu vor fi actualizate.

Dacă deja ați plasat comanda, schimbările operate în această secțiune nu vor schimba detaliile de livrare a unei comenzi deja existente.

Dacă comanda dvs. va fi ridicată de la compania de curierat, puteți schimba adresa pe site-ul DPD.

Când va fi debitat contul meu după plasarea comenzii?

Cardul dvs. de credit va fi debitat atunci când comanda va părăsi depozitul nostru. Cardurile de plată sunt debitate după confirmarea comenzii.

Cum pot afla dacă comanda mea a fost plasată cu succes?

După plasarea comenzii pe site-ul nostru, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii cu informațiile referitoare la livrare.

Asigurați-vă că toate informațiile conținute în confirmarea comenzii sunt corecte, deoarece informațiile incorecte pot prelungi timpul de livrare a comenzii.

Am uitat parola. Ce ar trebuii să fac?

Dacă ați uitat parola, dați click pe secția „Logați-vă” și apoi selectați opțiunea „Ați uitat parola?”. La adresa de e-mail atribuită contului vor fi trimise instrucțiunile cu privire la cum trebuie resetată parola.

Dacă n-ați primit e-mailul cu privire la resetarea parolei în decurs de o oră, verificați fișierul SPAM. Dacă totuși n-ați primit e-mailul, vă rugăm să ne contactați la adresa magazin@victoriassecretbeauty.ro

Pot modifica metoda de plată?

Dacă comanda deja a fost plasată, nu puteți schimba modalitatea de plată.

Există o sumă minimă a comenzii?

Nu există o sumă minimă a comenzii. Realizăm fiecare comandă.

Pot combina mai multe comenzii?

După ce finalizați cumpărăturile nu puteți combina manual două sau mai multe comenzi, pentru că prima comandă va fi prelucrată deja în depozit. Nu intenționăm să întârziem realizarea acesteia, în schimb, dorim s-o trimitem în cel mai scurt timp posibil.

X

Datele dvs. personale vor fi utilizate pentru a vă procesa comanda, pentru a vă gestiona vizita pe site-ul nostru, dar și în alte scopuri, așa cum este menționat în politică de confidențialitate.